A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. április 25., szombat

XIV.

Sziasztok!
Drágáim ezer bocsánat a késés miatt !
Én esküszöm próbáltam géphez kavarodni de nem ment .:CRemélem azért nem pártoltatok el a blogtól!
Már  visszatértem félig-meddig.Akkor gyerekek íme a 14.rész két remélhetőleg kedvenc főszereplőinkkel.
Remélem teszik majd most egészen megvagyok elégedve a résszel ami szerintem jó jel.
Jó olvasást,kommizni ,tovább!ozni ,chatelni szabad!;)))

♂ Liam Payne ♂

 Zayn már a negyedik szálnál tartasz.-férkőztem be mellkasa és a korlát közötti szabad részbe.-Elég !-vettem ki a szájából lógó füstölgő halált majd elhajítottam.
Nem oltottad el .-kapta rám tekintetét és féloldalasan elmolyosodott számat figyelve .
Leszarom!El hiszed ,hogy van nagyobb bajom is ?-mentem be Perrievel közös szobájukba .
Éreztem Zayn kicsit csípős parfümének illatát amitől pihéim egyből vigyázzba vágták magukat .Mért van rám ilyen hatással ?Egyszerre nem lehetek két emberbe szerelmes .Habár ha jobban belegondolok Hazza csak tetszik .Viszont szeretem nagyon ha velem van .Ez rohadt érdekes.
Liam..-halottam Zayn kicsit erőteljesebb hangját .Karba tett kezekkel dőlt szekrényének pólóját levette amitől láttam kockáit kirajzolódni a kis görnyedése miatt.
Mond.-kaptam el tekintettem hasától próbálva szemébe nézni több-kevesebb sikerrel ment is .
Miért kutattál utánam ?-sóhajtott fel majd mellém hasalt.Nem bírtam ki ,hogy ne simítsak végig kecses,vékony,izmos hátán .Láttam ahogy ujjaim után libabőrbe zárkózik bőre.
Kíváncsi voltam.-és féltelek te majom.-tettem hozzá magamban .
Inkább ne tetted volna .-rázta meg fejét amennyire a párna engedte.-Saját magad alatt vágod a fát cica.
Mond el Zayn ha már azt mondod belekeveredtem még jobban .Hiszen akkor ezek szerint az életem a tét.-gesztikuláltam kezeimmel hevesen miközben hangomat egyre feljebb vittem.
Ne kezd el nekem kiabálni!-hallgattatott el hirtelen a fekete kezét számra téve.-Majd holnap beszélünk róla.
Rendben.-hajtottam le fejemet .-Megyek megfürdök.-tápászkodtam fel.
10 perc alatt kész voltam.Éppen azon vacilláltam ,hogy ki merjek-e menni Zaynhez alsót kérni vagy kiabáljak-e neki .Így is-úgyis bejön és meglát inkább kimegyek hozzá .
Zayn adsz egy alsót ?-fogtam szorosabban az altestemet takaró törölközőt .Feszélyezve éreztem magamat ,hogy lényegében majdnem meztelenül állok Mr.tökély előtt.
Hmmm...-mért végig száj nyalogatva .-Nem kéne az a türcsi oda.-áll telém végig simítva a törölköző korca felett majd kicsit lejjebb tolva azt megismételte a mozdulatot.
Z..ne .Kérlek.-próbáltam megállítani miközben a szem fönnakadással küszködtem .
Jó.-vágta be a durcát.-Tassék !-nyomta kezembe fekete ,batmanes bokszerét.
Negyed óra múlva ugyan abban a pózban feküutunk az ágyon ahogy a fürdés előtt .
Én csodálva bámulom Zayn hátát miközben ő a párnák közé fúrja fejét .
Nem baj ha megmasszírozlak ?-tettem fel akadozva kérdésemet titkos szerelmemnek válaszul csak egy fejrázást kaptam .Ha rászokik erre megverem.Nem igaz,hogy nem lehet elmormolni egy igent.
Lassan ültem rá kerek fenekére vigyázva nehogy megnyomjam a kicsi Zaynt alul.
Aztán megpillantottam az ágy mellett lévő éjjeliszekrényen egy tubus kókuszolajas testápolót.
Bal kezembe vettem és ügyetlenül nyomtam a jobb tenyerembe majd magunk mellé ejtve a tubust összedörzsöltem  két kezem és Z hátának estem.
Halkan nyögdécselt egy-két jól irányuló mozdulattól ami önbizalommal töltött el.Hiszen ki nem örülne ha egy ilyen Adonisz nyögne alatta ?
Mikor elfáradtak a kezeim megpaskoltam Zayn hátát jelezve ,hogy most ő jön majd hanyatt vágtam magam.
A hasadat masszírozzam?-vonta fel kérdőn szemöldökét .Nem volt kedvem válaszolni ezért csak vállat rántottam jelezve ,hogy nekem teljesen mindegy .
Éreztem ahogy felettem támaszkodik majd combomra ólt amitől nagyot nyeltem hiszen ágaskodó szerszáma összeért az én még megnyugodott játékommal.
Vártam ujjai érintését de nem jött az érzés már kiakartam nyitni szemeimet megnézni ,hogy mit cisnál amikor megéreztem puha ajkait köldökömnél .
Egész felsőtestemet legalábbis ott ahol érte bejárta ajkaival nedves nyomott hagyva maga után.Ziháltam,szédültem és lubickoltam a mámorító érzésben.
Meglepetten pattantak ki szemeim mikor ujjai a bokszerem alá siklottak és lassan lefelé kezdték húzni.
Shhhh..-suttogta Zayn mikor meglátta ,hogy szólnék de nem tudok az izgalom miatt .-Olyan kívánatos vagy amúgy is de tudva ,hogy még szende szűz vagy még jobban izgatsz .-mormolta hasamba.
Ahhh..-nyögtem fel mikor mutatóujját végig húzta még bokszerrel takart érzékeny testrészemen .
Kicsi cicám készülj fel életed egyik legszebb estéjére...-nézet szemembe addig amíg ezt elmondta majd már alsó részemmel kezdett szemezni .
Én pedig magadóan hátra csaptam fejemet várva az érzést mely' elrepít az oly' sűrűn emlegetett mennyországba.















2 megjegyzés:

  1. Hajajaj! Itt lesz valami!
    Igazad van,sokkal jobb lett! Csak rövid...
    Nagyon cukira sikeredett,remélem most már rendesen visszatérsz,mert már hiányzott a blog!
    Várom a kövit! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szívmelengető és rohadt jól esik ,hogy hiányzott a blog .
      Sosem gondoltam volna ,hogy valakinek hiányozni fog az írásom. :3

      Törlés