A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. április 9., csütörtök

XIII.

Sziasztok!
Íme itt a 13.rész amiben már feltűnik a másik főszereplőnk is .
El sem hiszem gyerekek 12!! vagyunk mérhetetlenül hálás vagyok nektek köszönöm!
Remélem tetszeni fog a rész habár eléggé béna lett .Kommentelni még mindig lehet nekem sokat jelentene ha megtennétek.:)
Hát akkor jó olvasást ,jöjjön a várva várt rész ! ;*

♂ Liam Payne ♂

 Másnap haza tessékeltem a fiúkat mondván heverjék ki a látottakat .
 Miután Hazza is nagy nehezen kitotyogott tőlem egyből bezártam mindent és nyomozni kezdtem.Hihetetlenül izgatott ez az egész .Kíváncsi voltam mért ölték meg a férfit és Zayn mi a picsát keresett abban a rohadt autóban .Nem nagyon jutottam előrébb ezért felhívtam apa egy ismerősét aki történetesen a rendőrségnél volt nyomozó .Mikre nem jók az ismerősök nem?! Alfrédóban a legjobb az volt ,hogy ő sosem szegte meg a titoktartást.Ezért bátran diktáltam be Zayn adatait már amennyit tudtam és az eseményekről is tartottam egy kis beszámolót .
Először csak halk hümmögéseket kaptam válaszul majd halottam ahogy nyomkodni kezdi a billentyűket .
Eltelt vagy 10 perc mire egy halk sóhajt hallhattam aztán Alfrédó hangját is .
A:Én nem tudom ,hogy honnan ismered ezt az embert Liam de kerüld el a saját érdekedben.
L:Mért milyen Zayn ?Mit csinált ? Gyilkos?
A:Nem még nem ölt meg senkit legalábbis a nyilvántartás szerint nem .Egy eléggé zűrös banda tagja akikkel mindig harcban áll az őrs.
L:Hmm elmondasz egy-két ilyen zűrös ügyet ?
A: A gyilkolások de ugye ezt már tudod .Vandalizmus ,kábítószer árusítás,utcanők futtatása és még sorolhatnám .
L:Köszönöm Alfrédó !Akkor ez is maradjon a mi titkunk ha kérhetem .
A:Ez természetes Liam.De kérlek ne keveredj bele ebbe . 
L:Nem fogok!-mondtam majd lecsaptam a telefont .
Magamra kapkodtam egy fekete csőfarmert ami Louis szerint rohadt jól áll meg egy piros pulcsit.Telefonomat lehalkítva zsebre vágtam majd a hűtőre kitettem egy lapot miszerint ma Niallnél alszom.
Előkerestem a kanapé mögül a kulcsaimat és komótos léptekkel miután bezártam mindent elindultam a buszmegállóhoz .Nagyot sóhajtva álltam meg Zayn és Pezz háza előtt .Összekellet kicsit szedjem a gondolataimat.
Halk ugyan de gyors léptekkel közelítettem meg a gyönyörű ház fehér ajtaját majd vadállat módjára bekopogtam .
Mi a szarért kell így kopogni ?-nyílt ki hirtelen az ajtó és megláttam Zayn dühös arcát.-Liam ?-hökkent meg.
Hello ,Zayn.-feleltem búgó hangon .
Mit keresel itt ?-nézett idegesen körbe majd pólóm szegélyénél fogva behúzott .-Pezz nincs itthon .
 Nem is őt keresem .-ráztam fejemet nemlegesen.-Most hozzád jöttem .
Hallgatlak .-bólintott .-De menjünk fel a dolgozószobámba .
Nos megtudhatom hol voltál tegnap este ?-tettem fel kérdésemet miközben asztala tetejére ültem míg ő a szemben lévő székére.
 Itthon.-hazudta szemrebbenés nélkül.
Aha.Tegnap este voltunk az elhagyatott vidámparkban Z és olyat láttunk amit talán nem kellett volna.-mondta mindvégig szemébe nézve.-Ma pedig beszéltem egy rendőr ismerősömmel és képzeld mesélt rólad dolgokat.
Láttam ahogy nagyot nyel mielőtt kinyitja száját.Bingó Liam! 1-0 a javamra.
Jaj cica jó vicc volt.-nevetett fel reszelősen .-Nincs semmi féle rendőrégi ügyem.
Igen ?Mért hazudsz ? Ez nem ismerős ?-kaptam elő a kis ezüst eljegyzési gyűrűjét amit a kocsi elhajtása után találtam a fűben.
Hirtelen állt fel majd már előttem is termett kikapva kezemből az ékszert .
Engem te ..-markolt bele hajamba ezzel hátra húzva fejemet.-nem vonsz  kérdőre .Értetted?-nyalt végig kitárulkozott nyakamon lapos nyelvvel .
Állj le .-löktem el magamtól .-Mi ez a vandalizmus ,kábítószer árusítás,utcanők futtatása és a gyilkosságok ?
Elfordult majd kinyitotta a terasza ajtaját .
Zayn kérlek mond el nekem.Mi ez az egész ?-álltam mellé a teraszon .
Csukd be az ajtót .-biccentett az említett darab felé .Én pedig szó nélkül megtettem kérését és visszaálltam előbbi helyemre.
Lehunytam szemeimet és élveztem ahogy a lágy szellő besodródik az arcomba .Ijedtem nyitottam ki őket mikor megéreztem Zayn jelenlétét mögöttem .
Kicsit oldalra volt döntve a fejem ezért szinte egyből éreztem leheltét a szokásosnál jobban .
Éreztem ahogy jobban rám hajol és a szájából kilógó még meg nem gyújtott cigijét végig húzza nyakam bal oldalán .
Nem kell mindenről tudnod Liam.-suttogta fülembe .-Hidd el előbb mint utóbb megtudod mi ez az egész.Egyet ne felejts el én soha nem akartam ezt csinálni.-sóhajtott fel nehezen majd bagózni kezdett.
Egy biztos most még jobban belekavarodtam ebbe az egészbe .






























4 megjegyzés:

  1. Kya, a kis Payno nyomoz! ^^
    Ahh, annyira kíváncsi vagyok már, hogy mi ez az egész Z körül! Yah, mibe keveredett az én szívem?!
    Várom a kövit!! :3
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már olvashatod is Nikol.;)
      Előbb,utóbb megtudod hidd el.

      Törlés
  2. Hoh,jobban fiam,jobban! Már hiányzott Zayn.. Mi az,hogy nem akarta,akkor? Kényszerítették,megerőszakolták lefizették,vagy anyám tudja? MIII VAAAN???
    No nem baj,most nem húzom fel magam..
    MI AZ,HOGY BÉNA? Rövid lett életem,de nem béna! Megmondtam már,ilyet többet ne írj,mert nem tudom mit csinálok! Na! Hatottam rád? :D
    Várom a kövit!
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis !Többet megpróbálok nem írni ilyet !:D
      Majd megtudod !;)

      Törlés