A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. április 4., szombat

XII.

Sziasztok !
Iszonyatosan sajnálom ,hogy ennyire elhúztam ezt a részt de nem volt ihletem MOSTANÁIG!
Ugyanúgy folytatom a blogot ..igen Zayn kilépett...rossz érzés de hát most ez van azért nem kell akkora letargiába esni .Én ebben a blogomban és a másik 1D-vel kapcsolatosban is úgy fogom venni ,mintha még Z ott lenne .
 Omájgád 11!!!-en vagyunk hihetetlen ez számomra és a 4080 oldalmegjelenítés nagyon szépen köszönöm.:3
Nem szeretnétek tudatni velem ,hogy pontosan mi a véleményetek a blogról ?
A másik kérdésem mit szólnátok hozzá ha  létrehoznák egy Ziallról vagy Zouisról szóló blogot ? 
Nos be is fogom inkább a szám jöjjön a rész !
Remélem tetszik  ,kommentelni lehet ! :)))


 ♂ Liam Payne ♂

 Hamar meguntam ,hogy a fiúk után kell pakolnom ezért inkább beszálltam a buliba .
Hangosan énekelve a szomszédok idegeire menve röhögtünk nagyokat mikor egyikünk elesett tánc közben.
Nem ittunk semmi alkoholt valahogy most nem éreztük szükségesnek hiszen anélkül is remekül megvoltunk.
Héé!Mit szólnátok ha elmennék a régi vidámparkba ? -húzta fel szemöldökét kérdőn Augustus.
Először mindenki elhallgatott Hazz még a zenét is kinyomta.Körbenéztem látni akartam a fiúk fejeit .
Mindenkinek láttam a szemében az elszántságot és a vágyat arra ,hogy milyen lehet ott ilyenkor .Talán egyedül Brant szemébe láttam a félelmet azért odamentem hozzá átkaroltam és biztatóan rámosolyogtam amitől éreztem ,hogy elernyednek eddig megfeszített izmai .
Menjünk !-szólalt meg az illető mire mindenki hangosan sikítva kezdett el kivonulni a házból .
Szem forgatva néztem utánuk íme a nagy 15 évesek .
Szépen lassan lekapcsoltam a villanyokat  majd bezártam az ajtókat .Mikor kiértem a skacokhoz már füstölgött a fejük az idegtől ,hogy -hogy lehetek én ilyen lassú.
Hazz csókot nyomott ajkaimra majd kezén fogva elindultunk a többiek mellett.Igen kezdem szívembe zárni.
A vidámpark nos eléggé ilyesztő volt de mégis volt valami esztétikai vonzereje ennek a helynek.
Félszemmel láttam hogy Lou és Ni  összefonják kezeiket a félelemtől egymásban keresve a nyugalmat.
Ne félsz baba ?-hajolt hozzám Harry.
A-a.-ráztam fejemet hitelesítés képpen.
Huh hát ez ...-kereste Augustus a szót amivel kifejezi érzését a hely iránt .-rohadtul félelmetes.Olyan mintha egy rossz horror filmben lennénk .Inkább menjünk haza.-fordult volna meg de Hazz megállította .
Nem! Te akartál idejönni akkor most már fedezzük fel ezt a szart.-sziszegte barátom .
Komótosan ügyelve arra ,hogy nem csapjunk nagy zajt mentünk el a nem olyan régi óriás csúszdákhoz.
Mivel még úgy-ahogy benne voltunk a nyárban ezért még egész világos volt .
Egymás után másztunk fel a csúszdákhoz vezető létrán figyelve a másikra elsőként  Augustus ment utolsóként pedig Harry.Komolyan úgy érzem magamat mintha mi lennénk a szülők ebben a csoportban .
Fúj de dzsuvás .-húzta el a száját Lesley.-Én ezen le nem megyek.
Dehogynem.-lökte meg a csúszda tetején álló fiút Seth.-Megyek utánad.-ugrott rá ő is.
Sikítva az izgalomtól csúsztak lefelé az üres medence felé miközben néha lehetett hallani Les szitkozódását Seth felé.
Megvártuk míg felértek aztán beálltunk párokba majd a választott csúszda elé várva a jelre mikor csúszhatunk .
A legelső pár aki leér az dönt a következő játékról.-kiáltottam el magam .-Most!
Erre mindenki nagy lendületet vett és párjával együtt lefelé indult  .Sajnos nem mi lettünk az elsők de örültem,hogy Niall és Louis lett az .
Körhinta !-mondták ki egyszerre majd futni kezdtek felé.
Ki az az erős és bátor aki bemeri indítani a gépet és utána beugrani a székébe ?-kérdezte Darell.
Én!-lökdöstem őket a játék felé,lefoglalva magamnak az legközelebb eső széket az irányító pulthoz. .
Áuuu!-kelt fel a földről fejét fogva Lou.-Leestem erről a hülyeségről.-kezdett el nevetni magán.
Erre tettére mindenki nagy hahotázásban tört ki .Én pedig mikor már elegem volt abból beindítottam a gépet ami először nagyon lassan kezdett el forogni.
Ami kapóra jött abban ,hogy feltudjak rá szállni .Előttem Augustus ült mögöttem pedig Niall oldról pedig Hazz mosolygott.
A gépezett pedig egyre gyorsabban és gyorsabban kezdett el forogni amitől kicsit mocorogni kezdett a gyomrom.
Mikor leállt Gerard volt az első aki leszállt bocsánat helyesbítek leugrott róla rohanva a pult melletti kukához amibe kiürítette gyomrát .
Tessék egy kis zsepi .-nyomtam kezébe mikor végzett.-Itt van víz is .-adta neki oda  Augustus.
Jól vagy haver ?-guggolt le elé Niall.-Persze .Most már igen.-válaszolt a kis betegünk .
Na mi legyen a következő ?-nézett ránk.
Shh.Hallotam valamit .-tettem ujjamat ajkaim elé mutatva ,hogy kuss legyen.
Láttam ahogy elkezdik kapkodni a levegőt és szemeik kitágulnak .
Még egy sikítás aztán már csak léptek zaja volt hallható tőlünk nem messze.
Túl kíváncsi voltam ahhoz ,hogy elmenjek innen hajtott a vágy a hang kiderítésére ezért intettem a fiúknak,hogy kövessenek.
A dodzsemek mögött bújtunk el így tökéletesen ráláttunk a játék előtt álló emberekre .
Feketébe voltak öltözve nem láttam az arcukat csak a testüket ami megjegyzem rendesen ki volt dolgozva .
Sethnek megnyikordult a cipője ahogy elhelyezkedett ezért a 2 férfi felénk kapták a fejüket
De szerencsénkre a jó reflexeinknek köszönhetően letudunk bukni még előtte .Sethre néztem és gyilkos pillantásokat küldtem felé ő pedig száj elhúzva két bocsánatot szemével .
A lehető leghalkabban emeltük fel fejünket és hál' istennek már nem néztek erre a gorillák.
Ekkor vettem csak észre a harmadik embert aki a földön feküdt fájdalmas nyögések közepette .
Az egyik gorilla fogta elővette a fegyverét majd a földön szenvedő férfi felé irányította aki hosszasan könyörgött az életéért.
Fogd be !-dörrent rá a férfira majd lelőtte mi pedig végig néztük .
Láttam ahogy a férfi testéből lassan szivárog a vér ami elszínezte a mellette lévő rikító zöld füvet ami már sötét vörös színben pompázott tovább .
Az arcára néztem ami már nem artikulált többé és szép barna szemei sem sugároznak már többé semmit sem. Mert azok már felakadva várták ,hogy ráhajtsák a védő burokként használó szemhéjat.
Szörnyű volt látni de valamilyen szinten megnyugvást adott ,hogy már jobb helyen jár és nem kell szenvednie akár mit is tett.Majd falfehérré vált a bőre és akkor tudtam most már véglegesen eltávozott .
A két férfi körül nézett és mikor megbizonyosodtak ,hogy senki sem látta felhívtak egy harmadikat ,hogy jöjjön értük .
Nemsokkal később egy fekete terepjáró ha jól láttam Range Rover volt az hajtott be hozzájuk ledöntve a régi kerítést ami a parkot védte .
Majd nyílt az ajtó én pedig megláttam a sofőrt aki nem más volt mint Zayn!!! szemeimet kikerekítettem .
Megvártam még elmennek és a fiúkat kiparancsoltam a dodzsemek mögül  tudtam ,hogy lesújtotta őket is a történés .
Oda léptem a halott férfihez és leguggoltam hozzá szörnyülködve néztem ahogy a szíve arányában tátongó lyuk már nem öntötte tovább ki a vért .
Erőt vettem magamon majd lehajtottam szemeire a szemhéjakat .
Menjünk haza !-poroltam le nadrágomat .











6 megjegyzés:

  1. OMG!*----*
    Beléptem bloggerbe és láttam, hogy fent az új rész, amit 2 MÁSODPERCE raktál fel... na mondom gyerünk olvasni!:D Elolvastam és... egyszerűen... hű... wow... mit mondjak még? :D
    Nagyon tetszett és kérlek szépen siess a kövivel, mert már nagyon izgulok!^^

    xx.Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lia.:3
      Nem kell többet írnod nekem ennyi elég .Siettem mint láthatod már kint is van!:*

      Törlés
  2. Ijézus Máriám! :o
    Ezt ugye nem mondod komolyan? Zayn? Na ne mááár! Na jó többet nem is tudok írni,lefagytam!
    Ha már blogot akarsz: ZOUIS! Ez egyértelmű! Ha gondolod be is segíthetek valamiben -de nem fejlécben-pl miről szóljon,vagy írok is veled ha kell,bár nem vagyok olyan jó,de azért felajánlom! :D Face-n megírhatod,ha kell segítség,adok ötletet is ha kell! (Katy Clark vagyok)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Észben tartom mindenképpen de ez még egyenlőre csak egy feltevés volt ,hogy egyáltalán érdekelne-e titeket.:)

      Törlés
  3. Jézusom! Kérlek gyorsan hozd a következő részt! És én ZOUIS blogra szavaznék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kint is van ! Rendben ezt is feljegyeztem.Köszönöm a kommented.;))

      Törlés