A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. március 13., péntek

XI.

Sziasztok!:D
Remélem hiányoltatok .;)
Szóval itt a 11.rész jó gyorsan haladunk de még a történet negyedénél sem tartunk amit remélem nem
bántok.Elhiszem ,hogy egy kicsit belezavarodtok a szálakba de valahol pont ez akarom elérni .
A rész (rövid,unalmas,szar)nem tudom milyen lett azt döntsétek el ti és tudassátok velem kommentbe ! :) Uram borogass 10!!! vagyunk el sem hiszem!!Nagyon-Nagyon szépen köszönöm a támogatást !<3
Jó olvasást!
Másik két blogomba is be lehet nézni ha van kedvetek :
 ▲Reménytelen Szerelem▼-(Neymar da Silva Santos Júnior,Oscar dos Santos Emboaba Júnior)
If We Ever Meet Again -(One Direction/5 Seconds of Summer bromance(k))


 ♂ Liam Payne ♂

Végre vége lett a 7 óránknak is és mehetünk haza .
Egész nap Diego perzselő pillantásait kellett elviselnem amit egyáltalán nem élveztem .A tesi órás eset óta folyamatosan ezt csinálja kezd az idegeimre menni .Több mint 5 hete történt a tesis esett .
Hé Liam !-csapódott mellém Harry.
Hm?-pukkasztottam ki a számban lévő kezdődő rágógumi lufit .
Nem megyünk el deszkázni ?-ölelte át jobb kezével csípőmet .
De .-vidultam fel ötletére .-Hívom Lout meg Niallt is .
Muszáj őket ? -kérdezte szemeit forgatva .
Igen muszáj .-néztem szemébe keményen majd magára hagytam és Louék keresésére indultam .
A deszkázás volt az egyik kedvenc időtöltésem .Amikor fent voltam a fa lapon megszűntek a bajok csak a szabadságot éreztem és az önfeledt szórakozást .Leírhatatlan érzés volt .Habár nekem most műanyag lapú deszkám van az érzés megmarad.
Lou,Ni!!-kezdtem el futni mikor megláttam barátaimat a kapun kimenni .
Mizu ?-karolt át Niall.
Ma deszka ?-kérdeztem izgatottan .
Mehetünk !-vágták rá egyszerre majd egymásra mosolyogtak .
Oké.Akkor 4-kor az elhagyatott Dicknens háznál !-pacsiztam le velük .
Haza fele csak a deszkázáson járt az agyam nagyon szeretem űzni ezt a "sportot" .
Elővettem a rég nem látott uv-zöld színű Aida névre keresztelt deszkámat .
Megtisztítottam majd kikerestem egy még  hordható deszkás cipőmet és kerestem a telefonomra egy tokot,hogyha esek ne törjön össze annyira .
Én voltam az első aki odaért a megbeszélt helyre utánam érkezett Harry majd a másik két jómadár sőt jött meg vagy 6 ismeretlen srác is .
Őket ki hívta meg ?-mutattam a 6 fiúra Harryre nézve .
Én.Jó fejek régóta ismerem őket .Bízz bennem .-simított végig arcomon .
Legalább mutass be minket nekik .-fújtattam dühösen .
Sosem szerettem ha ismeretlenek jönnek velünk deszkázni az személyes dolog nekem.
Srácok ők itt Niall ,Louis és Liam aki a pasim .-ölelt át .
Fiuk ők itt Augustus ,Brant,Darell,Gerard,Lesley,Seth!-mutatott végig egyesével mindegyiken .
Akkor induljunk .-szólalt fel Lou majd deszkáját felkapva előre ment .
Mikor indultam volna Hazz elkapta a karomat .
Baby ne nézz rájuk ilyen gyilkos szemekkel nem öltek embert se semmi.-suttogta fülembe .
De Harry a megkérdezésem nélkül hoztad őket és tudod nekem milyen személyes dolog ez .-nyafogtam .
Bocsánat legközelebb szolok.-hajtotta le fejét.
Gerlepár gyertek már !-fékezett le előttünk Gerard .
Mi pedig követve kérését felkaptuk deszkáinkat és útnak eredtünk .Még viszonylag jó idő volt ezért elég volt egy rövid ujjú .Imádtam ahogy hajtjuk magukat egyre gyorsabban kap bele-bele a szél a hajunkba .
Mikor elfáradtunk megálltunk egy mára már kocsi mentes sztrádán ahol ha jól láttam bicikli verseny ment .
Leballagtunk hozzájuk és néztük a 'küzdelmet' a kicsik és nagyok között .
Vicces volt látni ahogy a szurkolok ugrálva biztatják favoritjukat .A bicikliző  sereg legvégén egy idő pár kullogott egy kézzel vezették a biciklit a másikkal egymás kezét fogták.Szívmelengető látvány volt ,örökre elraktároztam az agyamban ezt a képet .
Elfáradtam !-ült deszkájára Lou miközben hátát a mögötte lévő fa korlátnak döntötte .
Honnan van neked energia italod ?- kérdezte Brant remegő kezekkel .
Na egy újabb mániákus energia italos forgattam szemet magamban .
Nézd ott van egy stand !-mutatott rá Lou .-Ott !
Mindjárt jövök .Jön valaki ?-porolta le nadrágját .
Én is veszek .-állt fel Niall majd elindultak a stand felé .
Ahogy elnéztem jól kijöttek egymással szinte régi jó ismerősként kezelték egymást .
Miután visszaértek kezdettét vette a régi sztorizgatós ismerkedős játékunk.
Nagyokat nevettünk egy-egy vicces  sztorin vagy ahogy előadták a fiuk az esésüket .
Nekem pedig lassan be kell valljam nem is olyan rossz fejek ezek a srácok.
Későre jár gyerekek .Ideje visszaindulni elégé messze jöttünk .-raktam zsebre telefonomat az idő megnézése után .
Kár .-húzta el a száját Seth.-Nagyon jó volt veletek lenni !Felfedeztem egy részemet bennetek .
Szintúgy ! -mosolyogtam rá melegen .
Nos így ismerkedtem meg 6 iszonyú aranyos fiúval akiket most már a barátaimnak mondhatok .
Este 9-re értünk haza és mivel nem akartam a többieknek balhét otthon ezért meghívtam őket hozzám egy pizsiparti valamire .
Itthonról mindenki felhívta a szüleit ,hogy nálam alszanak azok pedig szó nélkül belementek hiszen péntek van.
Na akkor kezdődjék a buli!-kiáltotta el magát Hazz miután beszerelte a hifit.
Jaj előre félek ettől a bulitól....

4 megjegyzés:

  1. Aranyos lett, naon! :3^^ Olyan könnyed, bulis, tok jó, én naon bírtam! ^^ (Bár hiányoltam Zayniet ;))
    Az cs jó ha még a sztori negyedénél se tartunk, hisz akk még sokáig olvashatjuk! ;)
    Xoxo Nikol D. :))
    U.I.: első komi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon -nagyon-nagyon örülök ,hogy tetszett !
      Hát Zayn baba még várat magára .De aggodalomra semmi ok hamarosan megjelenik !;)

      Törlés
  2. it's fantastic!
    Kicsit megijedtem,mikor leszedted a részt,de ez jobb lett! Az előző is jó volt,de ez összeszedettebb!
    Várom a kövit! Ide is oda is! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you !
      Nem kell megijedni nem hagynálak titeket rész nélkül .
      Igen az előző eléggé összecsapott lett . Sietek !!:*

      Törlés