A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. március 2., hétfő

X.

Sziasztok!
Már a tizedik résznél tartunk el sem hiszem!:3
Főleg nem az,hogy már 6!! vagyunk nagyon szépen köszönöm .
A két kis kedvenc bloggerinám remélem ez a rész alá is kommentel ez tart életben lányok eskü!:D
Kíváncsi vagyok mit szóltok az új szereplőhöz.
A rész nem lett valami jó elnézést de nem megy mostanság az írás.:C
Jó olvasást !
Diego Frewer


 ♂ Liam Payne ♂

Szeptember 1. azt hiszem a sulisoknak ez a nap még a pokolnál is rosszabb .
Habár még senki sem járt ott mégis sok mindenre ezt mondjuk ami rosszul kezdődik vagy végződik.
Nagy nehezen magamra aggattam egy inget felvettem a fekete csőfarmeremet majd a szokásos nike magas szárú cipőmet  .
Majdnem randiztam a wc-vel mikor fogat mostam de hát most na reggel van még ráadásul szept.1.
Liam kész vagy ?-kiabált fel a konyhából apa.
Egy perc!-kiabáltam vissza .
Felvettem kék színű hátizsákomat majd már rohantam is le a lépcsőn .
Héééé lassabban !-mordult rám anya mikor majdnem neki mentem .
Bocsi anya!-néztem rá boci szemekkel mire magához húzott .
Fiam gyere .-biccentett apa a kocsi felé.
Még javában tombolt a nyári meleg ami furcsa volt de jó .
Az út közben nem beszéltünk apa benyomta a rádiót amiben a reggeli show ment sok unalmas dumával a politikáról .
A szülinapom óta nem beszéltem anyáékon kívül senkivel velük akartam lenni kicsit .
Zaynről a találkozásunk óta megint csak nem halottam ami kicsit zavart de mégsem kémkedhetek utána .
Elmélkedésemből négy kar szakított ki ..majd mikor kihúztak a kocsiból megláttam a kezek tulajdonosait .
Niall,Louis!-invitáltam őket csoportos ölelésbe .
Hallottátok ,hogy új fiú jött hozzánk?-csillant fel a szőkeség szeme .
Nem .-rázta fejét Lou .-De nem is nagyon érdekel .
Engem se izgat annyira .-rántottam vállat .
Mindegy.-intett le minket Ni.
Az új osztályfőnökünk Ms.Litwin lett aminek nos többé-kevésbé örültem .
Szerelmem !-halottam meg hirtelen Harry mély hangját .
Harry!-fordultam meg és karjaiba vetettem magam .
Tudtad ,hogy ma már a 2 ofő. után lesz 3 tesink ?-húzta össze szemöldökét .
Nem de jó ,hogy szólsz .-adtam puszit arcára .
Menjünk .-ragadott kézen majd behúzott az osztályterembe ahol maga mellé ültettet a leghátsó sorban .
Tesi óra talán az egyik legrosszabb óra mind közül .
Egész éves felmentésem van ..tudjátok ezért jó ha van orvos ismerősötök .
Liam te zárod az öltözőket de előtte nézz körbe nehogy bezárj valakit !-dobta hozzám a kulcsokat Mr.Hell.
Rendben.-forgattam meg kezeim között a két kis fém darabot .
Akkor kezdjük először a lány öltözővel ...senki sem volt ott agyhát értelem szerűen bezártam .
A fiú öltözőben senki sem volt viszont a zuhanyzóktól mintha a víz hangját hallottam volna .
Óvatosan és lassan mentem a hang felé majd mielőtt benéztem volna nagy levegőt vettem .
Van itt valaki ?-kérdeztem normál hangerővel .
Igen.-halottam meg egy még Harryénél is mélyebb hangot .
Akkor megkérhetlek ,hogy igyekezz ?!-dőltem az ajtófélfának .
Igazából ..-zárta el a csapot.-már készen vagyok.-lépett ki a zuhanyzókabinból egy barna bőrű fiú .
Csípőjén egy törölközővel állt előttem én pedig gyorsan felmértem haja barna volt tokéletesen beállítva .
Sötét kék szemeivel engem fürkészett kicsit elidőzve alsóbb tájaimon .
Khm .-köszörültem meg torkomat .-Liam Payne !-nyújtottam felé kezemet .
Diego Frewer.-csúsztatta bele kezét enyéimbe .
Te vagy az új osztálytársunk ugye ?-bontottam volna szét kézfogásunkat ha engedte volna .
Igen.-szorított rá még jobban kezemre mire felszisszentem .
Elnézést ezt nem így kellene .-mondta majd a falhoz szorított saját testével .
Mit csinálsz?-kérdeztem heves lélegzetvételeim közepette .
Nem hiszem el magamat van barátom akibe nem vagyok szerelmes van egy 20 éveiben járó srác akibe szerelmes vagyok .
Most meg itt van Diego még csak nem is ismerem most találkoztam vele életemben először de mér plusz szív dobbanásokat okozz .
Hülye tini szív.
Tetszel nekem és ezt tudatom veled .-közölte egyértelműen .
Szerinted így kell tudatni valakivel ha bejön neked ?Egyből le kell támadni ?-néztem szemeibe .
Nem?Nem!Így kell.-nyomta ajakit enyémre mire én lemerevedtem .
Szemeim kiguvadtak ,testem lángolni kezdett ahogy megérezte Diego meztelen felsőtestét .
Neee...-fordítottam oldalra fejemet .-Nekem barátom van .
Kit érdekel ? Látom ,hogy bejövök neked ne tagad .-simított végig államon .
Képzeld engem érdekel mert szeretem .Te pedig egy nyomulós paraszt vagy .Vágod ? Nem is ismersz most láttál először de már lesmárolsz .Idióta .-kevertem le neki egyet mire feje oldalra bicsaklott.
Ezzel még nincs vége Payne.-fogta meg arcát majd kiviharzott .
Mért kell mindennek rosszul kezdődnie ?Csak Harryék meg nem tudják ezt !






















4 megjegyzés:

  1. Édes drága Istenem! :o Ez a pasi normális? Eszednél vagy Payne!? Mond el Harry babának,és mge van oldva. Amennyire ismerem Hazza-t rögtön kiherélné a srácot! ;)
    Zaynie babó hol késik? :o Zaynie-t akarom!!!
    Siess! Ide is-oda is! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen imádom a hozzászólásaidat .:3
      Zayn drága még várat magára .:D

      Törlés
  2. Erre már nem tudok mit mondani…
    Nem jutok szóhoz!!! Ami nálam nagy szó!!
    Viszont kezdem elveszteni a fonalat… Össze vagyok zavarodvaaa!!! O.O
    Xoxo Nikol D. :))
    U.I: amúgy imádtam, nyugi!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök ,hogy nem jutsz szóhoz habár szerintem azért nem írok olyan jól ..
      Az jó mert ez a célom !:3

      Törlés