A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 20., péntek

VIII.

Sziasztok !
Örömmel láttam(ha jól láttam) ,hogy tetszett a one-shot .
Ha valaki szeretne tőlem egy rövid sztorit szívesen fogadom a kéréseket.
A másik nagyon izgat egy dolog (tudom hülyeség)de érdekelne ,hogy van olyan aki mindennap feljön megnézni a blogot ,hogy van-e friss rész ? :3
A rész ritka szar lett és rövid.Sajnálom!
Jó olvasást ,véleményeket lent várom .;)

♂ Liam Payne ♂

Ne .-toltam el magamtól .-Vége ami köztünk volt akármi is volt az .
Liam nem teheted.-nézett rám könyörögve .
De .Viszlát Zayn majd később találkozunk .-nyomtam csókot homlokára majd felvéve cuccaimat haza indultam .
Egész este nem tudtam aludni máig tisztázatlan ez az egész titkos kapcsolat féleség számomra Zaynnel .
Még 22 óra körül Hazz felhívott megkérdezni ,hogy mi van velem és mit csináltam ma .
Kénytelen voltam elmesélni neki majdnem mindent amikor szóvá hoztam azt ,hogy Zaynnél voltam mintha idegességet hallottam volna a hangjából .
Aztán álmosságra hivatkozva elköszöntem tőle és azóta itt fekszem az ágyamban gondolkozva az élet hülyeségein .
Reggel hatkor kitápászkodtam az ágyból és nagy nehezen elkészülődtem a 6:37 buszt éppen hogy elértem de valahogy ma az sem izgatott volna ha kések a suliból.
Ma úgy keltem ,hogy mindent leszarok .
Hé Leyuum !-ugrott nyakamba Ni és Lou .
Hé.-húztam fél mosolyra számat .
Mi a baj ? Ne hazudj ,hogy semmi mert látom ,hogy valami van.-állt elém Louis.
Rosszul aludtam .-hazudtam de láttam ,hogy nem veszi be mégis rám hagyta .
Menjünk órára mielőtt Harry betalál .-suttogta Niall félve .
Felkaptam a táskám amit időközben letettem és megindultam előttük a terembe .
Órák után éppen indultam volna haza amikor megjelent Lou és elkezdett húzni az egyik angol terem felé.
Mi van ? -téptem ki magam keze szorításából .
Ülj le és mond el mi a bajod .-mászott fel a tanári asztalra majd karba tett  kezekkel nézett rám .
Semmi bajom nincsen Louis .És most ha nem bánod elmegyek .-kaptam fel táskámat és gyorsan kiiszkoltam a teremből .
Gyáva vagy Payne.-halottam még kiabálást de hidegen hagyott .
Haza jöttem!-kiabáltam el magam az ajtónkba..ahol néma csend fogadott .
Bementem a konyhába ahol egy cetli várt ráírva Ben kézírásával ,hogy csak egy hét múlva jönnek haza addig hívjak át valakit .  
Mivel szerettem és már megszoktam a magányt ezért senkit sem hívtam át felesleges lett volna még egy ember ide .
Bekapcsoltam egy remixet és ledőltem az ágyamra próbálva kizárni a külvilágot és gondolataimat amik Zayn és Harry körül csavarogtak .
Ajj..-nyögtem fel kínomban .-Mi a szarért nem tudom őket el felejteni egy kis időre ?
Mert szereted őket .-nyitott be hirtelen Lou.
Baszki Louis !-kaptam a szívemhez .-A frászt hoztad rám.Hogy kerülsz ide ?
Tudtam ,hogy valami baj van ezért haza vittem a cuccaimat és utána jöttem hozzád beszélgetni.Szóval hajrá.-ült le ágyamra várva ,hogy elkezdjem a mesélést.
És én így is tettem elmeséltem mindent egytől-egyig nem érdekelt ,hogy lenéz-e majd miatta .
Mért nem mondtad eddig ?-kérdezte felháborodva.-Liam pólyás korunk óta barátok vagyunk már testvérek.
Tudod mindig is azt hittem ,hogy a testvérek őszinték egymással.
Én nem tudom oké ? Féltem hogy elítélsz és ki tudja még mi .-temettem arcomat kezeimbe .
Majd megéreztem magam körül védelmező karjait és fejét nyakhajlatomba fúródni .
Én soha nem ítélnélek el semmi miatt.Szerinted én nem féltem elmondani neked ,hogy meleg vagyok ?-suttogta fülembe .-Éjszakákon át azon gondolkoztam ,hogy hogyan mondjam el neked .Mert tudtam ,hogy kötelességem elmondani neked mivel legjobb barátok vagyunk.
Szeretlek Boo.-nyekeregtem könnyeimmel küszködve .
Én is Li.-nyomott puszit arcomra majd felhúzott állásba.-Most pedig felejtsük el ezeket a fránya fiukat ráérünk később is bánkódni értük .
Oké .Mit szólnál ahhoz ha azt csinálnánk mint régen ?! -kérdeztem izgatottan .
Búfelejtős éjszaka ?-kezdett el kutakodni a kellékek után .
Búfelejtős éjszaka .-tekertem fel a hangerőt ezzel elérve azt ,hogy az egész ház Duke Dumont zenéjétől zengjen.
Akkor felejtsünk......
Reggel rohadtul fájdalmas fejfájással keltem .Lassan felültem és körülnéztem miden szanaszét volt dobálva .
Lou ?Hol vagy ?-nyöszörögtem miközben felálltam .
Itt a kanapé mögött és áuu fáj a fejem.-térdelt fel amitől megláttam a fejét .
De legalább sikerült felejtenünk egy kis ideig .-mosolyogtam rá odaadva neki a kis tablettát .
Igen kevés ideig de sikerült.-nyelte le a tablettát -Li nem alszunk még egy kicsit ?-nézett rám kiskutya szemekkel .
Végül is szombat van és fáradt vagyok ráadásul még a fejem is fáj .Menjünk.-kacsintottam rá .
Majd versenyt futva ugrottunk be egymás után az ágyba ahol újra elmerültünk egy másik dimenzióban tudva ott nem ér minket semmi bántódás .













4 megjegyzés:

  1. Ez rohadt aranyos lett! Louis,sosem gondoltam volna rólad,hogy ilyen bölcs vagy! :D
    Fantasztikus rész volt,ne aggódj! Ès igen,én nézegetem mindig! ;)
    Várom a kövit! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen a mi kis Lounk mindig tud meglepetéseket okozni .
      Köszönöm.:)

      Törlés
  2. Szia nekem nagyon tetszett. Én minden nap megnézem, hogy van-e új rész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a kommentet nagy örülök neki.:)

      Törlés