A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 11., szerda

VII.

Sziasztok !
Egy egész elfogadható hét közepéhez értünk .
Köszönöm Nikol D.-nek és Cool Girls-nek a folyamatos kommentelést !<3(Látod Cool Girls siettem.:D)
Gyors kérdés : Kinek a szemszögéből olvasnátok a következő részt ? 
A rész meg lett amilyen lett . Elnézést a hibákért.
Jó olvasást !

♂ Liam Payne ♂

Reggel Lou korán elment .Hogy mért ? Kérem szépen Damien Hall-t lesni.Beteges a srác.
Én úgy terveztem ,hogy egész vasárnap dőgleni fogok a szokásos felállásomban.
Éppen a konyhában facsartam a narancslevem mikor meghallottam egy igen ismerős hangot ami anyával társalgott .Mire én azonnal az ajtóhoz siettem .
Jó napot ! Perrie Edwards vagyok ,Liam-et keresem itt van ? -kérdezte pilla rebegtetve .
Hello!Mégis kije vagy te Liamnek ?-tette csípőre kezét anya .
Egy nagyon jó barátja .De félreértés ne essék nekem vőlegényem van .-mutatta fel gyűrűjét .
Értem mindjárt szólok neki .-kiabált volna anya de én gyorsan előugrottam rejtekhelyemről .
Liam.Érted jöttem ,gyere át kicsit hozzánk. -vidult fel Pez mikor meglátott .
Anya tényleg Perrievel csak barátok vagyunk nem kell izgulnod.-adtam puszit arcára aggódó anyámnak majd elköszönve tőle elindultunk Zaynékhez.
Pez .Zayn otthon van ?-vakargattam tarkómat zavartan.
Igen többek között miatta is szeretném ha átjönnél.Látom ,hogy valami nincs köztettek rendben .Régóta nem jöttél át .Magába van roskadva és nem érek el semmit vele.Szeretném ha segítenél.-nyelte le feltörekvő könnyeit a fiatal lány .
Mégis hogyan tudnék segíteni ?-kérdeztem miközben kiszálltunk a kocsiból .
Beszélgess vele .Kérlek én el is megyek addig ,hogy még véletlenül se legyek útban .rakta le a konyhaszigetre a vásároltakat.
Rendben .Megpróbálom de nem ígérek semmit .Viszont mindent megteszek.De mégis ,hogy érted azt ,hogy magába van roskadva ?-húztam fel szemöldököm .
Nem eszik szinte semmit alig iszik max annyit ,hogy ne száradjon ki.Egész nap a szobában kuksol és nézz ki a fejéből ,nem beszél velem .-sóhajtott fel fájdalmasan .
Gyomrom összeugrott ahogy elképzeltem ezt az egészet .Nem gondoltam volna ,hogy ennyire megviseli majd ez.Tennem kell valamit nagyon gyorsan .
Megyek .Kérlek próbálj meg minden tőled telhetőt .-borult nyakamba sírva Perrie.
Shh.Rendbe teszem.-suttogtam fülébe majd letöröltem könnyeit és kikísértem .
Hát hajára Liam .Hozd helyre amit szétbasztál .-suttogtam magam elé .
Mielőtt beléptem volna a szobába3 kopogtam a fa ajtón mire egy rekedt gyere-t hallottam .
Hello Zayn.-leheltem halkan magam elé de épp elég hangosan ,hogy meghallja a csendes szobában.
Az ajtót lassan csuktam be majd elléptem tőle de előtte ráfordítottam a kulcsot.
Liam.-mondta ki hitetlenkedve miközben éreztem ,hogy a szemeivel végig pásztázott .
Óvatosan felemeltem az eddig lehajtott fejemet és megláttam az összetört,borostás ,kócos hajú Zaynt .
Majd kiesik a szívem még így is ,hogy csak nézem .Rohadt szerelem és érzések .
Tényleg itt vagy csak álmodok ?-nyújtotta ki kezét ,hogy megfoghasson .
Ez nem álom Zayn.-ültem le elé az ágyra miközben kezeit enyéim közé fogtam .
Mért hagytál el  ?-gyűltek könnyek szemébe .
Shhh.Nem hagytalak el csak hosszú idejű szünetet kértem .-suttogtam fájdalmasan és magamhoz öleltem Úgy kapaszkodtunk egymásba mint két fuldokló nem tudtunk betelni ezzel az érzéssel .
Hiányoztál .-nyögte hallójáratomba amitől libabőrös lettem .
Te is .De mond csak mért vagy így bezárkózva ? Mért nem eszel ,iszol normálisan ? Mért nem beszélsz Perrievel a jegyeseddel ? -záporoztam meg kérdéseimmel és mélyen a szemébe nézve vártam a válaszokat .
 Elhagytál.Nem kell eszek én eleget és iszok is amennyi kell.Mert nem tudok rá nézni .Fáj ,hogy őt látom helyetted .Istenem el sem hiszem,hogy beléd szerettem .Én nem bírom ki nélküled.-kapcsolta össze tekintetünket majd arcomra simította jobb kezét .
Rohadt szar nem érezni a tested hőjét ,a heves szív zakatolásodat .-tette másik kezét szívemre ami majd kiugrott helyéről .
A nyaki ütőered egyszerien kikészít.-futtatta ujját végig rajta .-És akkor még nem is beszéltünk a szádról .
Közel hajolt arcomhoz és szemeit számra vezette ráfújt ajkaimra mire azok akaratlanul is kettépattantak .
Nem bírom tovább ..-lehelte közénk majd behozta a távolságot és ajkaimra tapadt ...


4 megjegyzés:

  1. Oooooooohhhhhhhhh *-* *-* *-*
    Ez valami elképesztő! *-* Imádom! :33
    A kövi részt kinek a szemszögből olvasnám? Hm… Jó lenne tudni, hogy Zaynnek pontosan mi jár a fejében! :3 Legalábbis én nagyon kíváncsi vagyok rá! Már ha nem probléma! :3 Persze Liam szemszögét is naon szívesen olvasom! ^^
    És annyira imádom! ^^ :33
    Csak azt tudnám, hogy mi lesz így szegény Perrievel…
    De Ziam nem szakadhat el, nem, nem! Pezz meg legyen jó barát lécciiiiii!! :33 Na jó, eléggé előre haladtam a történetben! :DD
    A kövi rész Zayntől olvasnám, ha lehet! :3 Thx ^^
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem az adást .:D
      Az egyik rész (még nem tudom melyik) Zayn szemszögéből lesz.
      Köszönöm.:)

      Törlés
  2. Hoppá! Ez nagyot koppant,úgy érzem.
    Fantasztikus volt,de ha megfogadsz egy tanácsot: Nem rohansz bele. Néha kicsit lehet érezni,hogy belerohansz. Kicsit zavaró tud lenni(saját blogomon tapasztaltam).
    Ne vedd bántásnak,mert amúgy nagyon tetszik. Sehol sem olvastam még ilyet,így nagyon megfogott. :)
    Ó,igazán megleptél a résszel!
    ÉS írj hosszabbakat! ;) Ezt is olvastam volna még! :D
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozom kiküszöbölni a hibákat több-kevesebb sikerrel de mindent megteszek az érdekében.:)

      Törlés