A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 7., szombat

VI.

Sziasztok!
Először is nagyon-nagyon-nagyon megszeretném köszöni ,hogy már 4!!!!!-en vagyunk.
Imádlak titeket tényleg nem tudom mi lenne velem ha nem lenne semmi visszajelzés a blogra.
Az előző két kommentett is nagyon szépen köszönöm iszonyosan jól esett.
Igen rólatok van szó ,Nikol D. :)) és Cool Girls köszönöm szépen ,hogy szántattok rám időt,energiát.
Jó olvasást ,legyetek "jók"és talán holnap kaptok egy meglepit ! ;)
U.i:A rész megint nem valami jó .:P



♂ Liam Payne ♂

Egy hete vagyunk úgymond "együtt" Harryvel.
Zaynnel a szakítós szöveg után nem kerestük egymást és talán jobb is volt így .
Most éppenséggel anya unszolására felhívtam Harryt és elhívtam Harryt egy randira szerűségre.
Nos ,hogy őszinte legyek nem volt kedvem hozzá....nagyon nem de erőt vettem magamon és megindultam az adott helyre .
Ami egy játszóház volt komolyan én hülye elhívtam az iskola menő pasiját egy játszóházba ?!
Ezek szerint igen mivel nem telt el több 3 percnél és Harry már előttem állt szélesen mosolyogva .
Liam.-ejtette ki játékosan nevem .
Harry.Figyelj tudom ,hogy tok gáz ,hogy kilencedikes létünkre ide hívtalak el de próbáljuk meg élvezni.-mosolyogtam félresikerülten.
Nem baj.Tudod szeretem ha valaki játékos .-kacsintott rám majd segg rázva elindult előttem a jegypénztárhoz .
Buen día! dos estudiantes quieren comprar entradas!-csillogtatta meg spanyol tudását a pénztárosnőnél aki csak úgy olvadozott .
Tudja ,hogy kell levenni az embereket a lábukról és ez baj rám nézve hiszen ezek szerint engem is így fog manipulálni .
A játszóházba mindent kipróbáltunk kezdve az ugrálóvárral egészen a 2 évesek csúszdájáig.
Néha -néha leálltunk pihenni vagy beszélgetni és meglepődve vettem tudomásul ,hogy Harry nem is olyan rossz mint gondoltam .
Beszélgetünk a családunkról az életünkről és még a régi szerelmekről is szó esett .
Szerelmem ezer bocsánat de mennem kell anyám hívott ,hogy mennem kéne vele bevásásrolni .-húzta le száját .
Nincs semmi gond .Jó volt ma veled majd talán megismételjük .-nyomtam puszit arcára majd ott hagytam.
Mikor beléptem a szobámba s levettem magamat az ágyra szólalt meg a telefonom amin Lou neve villogott .
Hey babe ! Itt vagyok beengedsz ?-kurjantotta izgatottan.
Persze de nyitva van .-röhögtem bele a telefonba .
Egy perc múlva már Lou ugrott rám sikoltozva mire én értetlenül toltam el magamtól .
Mi ez a nagy izgatottság ? -simítottam ki szeméből a belelógó hajszálakat.
A szomszédunk 2 hónapja elköltözött és fél hónapja beköltöztek az új szomszédok akiknek a fia iszonyat helyes és ma megtudtam ,hogy meleg.-mesélte csillogó szemekkel.
Jaj ugye nem ? Te szerelmes vagy.-löktem meg vállánál fogva mire hátradőlt .
Lehet az vagyok.A neve Damien Hall.-sóhajtott fel drámaian .
Beszéltél már vele ? Miből gondold ,hogy bejössz neki ?-hajtottam mellkasára fejemet mire ő egyből vállamra simította tenyerét .
Nem beszéltem még vele eddig párszor összeakadt már a szemünk .-szorította meg kicsit vállamat .-Na de mi van Harryvel ?
Mi lenne ? Elvagyunk .Ma voltunk a játszóházba randizni .-nevettem fel visszagondolva hol is voltunk .
Mi csináltattok ott ? Úristen ezt tuti a te ötleted volt ,hogy oda menjetek .-csapott a homlokára .
Na...-böktem meg oldalát majd elmeséltem neki a randinkat.
Te-te komolyan kiestél a hálóval védett ugrálóvarból ? -hánykolódott a nevetéstől Lou.
Nem volt jól bekötve .-duzzogtam felhúzott orral .
Nézzünk valami filmet .Nem baj ha itt alszok ? -kérdezte már a DVD közt válogatva .
Dehogyis .Mit nézzünk ?-feküdtem le a kényelmes szőnyeg fedte padlómra .
Nagy fiuk .Imádom azt a filmet.-rakta be a lemezt a helyére .
Már félálomba voltunk és járhatunk a film felénél mikor benyitott anya szólni ,hogy kész a kaja .
Lementünk nagy nehezen megvacsoráztunk aztán Lou előtt gyorsan besiettem a fürdőbe .
Mikor beléptem a szobámba láttam ,hogy asztroszürke Ipheonom vadul villog ezért megnéztem mi a baja .
Feloldottam majd megnyitottam a hívásnaplót és láttam ,hogy Zayn keresett...
Li .Minden oké ? -jelent meg mellettem bokszerben Lou.
Persze menjünk aludni .- húztam le magamról pizsama nadrágomat természetesen a bokszert magamon hagytam .
Egyszerre ugrottunk be az ágyba majd egy arca puszi után hátat fordítva egymásnak merültünk az álom világunkban .

4 megjegyzés:

  1. Áá, ezt is imádtam! :3 A rész JÓ lett, sőt, nagyszerű, ne húzd le magad, mert nincs miért! ;)
    Ziam a kedvenc párosom és el se hiszed, hogy mennyire megörültem, mikor megtaláltam a blogod! Főként egy nem mindennapi alapsztorival! *-* Ha tehetném, a nap minden percében ezt olvasnám! :3
    Várom a kövi rész, nagyon! ^^
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ez iszonyatosan jól esett !! <3

      Törlés
  2. Még hogy nem lett valami jó! Ch!... Ez fantasztikus! :D Most Louis mit csinál? Ember,te nem vagy normális! Mi az,hogy a szomszéd srác tetszik? Tetszen neked Harry! XD
    Jajj Liam,most komolyan...ne fárassz... Neked Zayn való fiam,akkor mit randizgatsz Harry-vel? Ahh,inkább hagyjuk!
    Ó ugyan,egy ilyen fantasztikus bloghoz még szép,hogy komizok! ;) Siess a kövivel!
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lou és Liam meg van csavarodva. :D
      Köszönöm ,sietek .<3

      Törlés