A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 2., hétfő

V.

Sziasztok ! 
Itt is vagyok a következő résszel .(Megint nem lett valami jó.)
Hihetetlen ,hogy még csak most kezdtem el írni a blogot de már 3!!! követője van .
Nagyon szépen köszönöm ,imádlak titeket !<3
Hetente 1-szer lesz rész ,hogy melyik napon azt még nem tudom.(Most kivételesen hétvégén is lesz.)
Jó olvasást !

♂ Liam Payne ♂

Perriéknek odaintve fordultam oda a többiekhez  elköszönés gyanánt .
Szólj ha Styles megint bepróbálkozik .-vont magához szorosan Lou.
Rendben .De mért érdekel ennyire ? Vágom ,hogy haverok vagyunk de ..-néztem mélyen szemébe amiből sugárzott a titkolózás . 
Csak érdekel és kész.-fordított hátat nekünk majd elment.
Hát jóóó...-ölelt meg Niall.-Kik azok ? -bökött Zaynék felé .
Ismerősök .-mosolyogtam rá és útjára engedtem .
Sziasztok ! Mit kerestek itt ? -kérdeztem egyből mikor Perriék elé értem .
Szia.-borult nyakamba a bő egy fejjel alacsonyabb lány.-Gondoltunk megnézzük ,hogy vagy rég nem láttunk.
Igen?Ez kedves tőletek .-kaptam tekintettem egyből Zaynre .
Igen az .-szólalt mély hangján amitől felállt a hátamon az ott lévő "szőr".
Mi történt a suliban ? Olyan megszeppenve jöttél ki .-kezdett el egyből anyáskodni Perrie.
Csak történt egy kis érdekes dolog .-mondtam miközben éreztem ,hogy fülig pirulok.
Mi történt ?-kérdezett rá egyből Zayn ködös tekintettel .
Beszálltunk a kocsiba ahol elmeséltem nekik a történteket miközben meséltem láttam ,hogy Zayn egyre pirosabb lesz és szorosabban fogja a kormányt.
Hé édes .Jól vagy ? -kérdezte Perrie kedvesétől mikor látta ,hogy az már rák vörös .
Persze csak nagyon melegem van ebbe a kabátba .-nézett bele a visszapillantóba ahol egyből rám nézett .
Nagyot nyeltem és inkább elfordítottam a fejemet .Lehet mégis irántam valamit  ?Nem...lehetetlen.
Zayn itt állj meg .Bemegyek egy kicsit Abigailhez .-szállt ki Perrie a kocsiból .-Otthon találkozunk.-csapta be annak ajtaját .
Zayn elvitt magukhoz de egy szót sem szólt hozzám egész úton kussban ültünk .
Mi a pöcs volt ez a suliban ?-szólt hozzám végre valahára .
Én a kanapén ültem míg ő a szemben levő fotelban kezében a mára már szokásává volt whiskyével.
Fogalmam sincs csak megtörtént és ennyi.-vontam vállat .
De ha jól olvasok a szemeidben nem bántad meg sőt..-dőlt előre majd mélyen a szemembe nézett .-még élvezted is és viszonoztad.
Ho-honnan tudod ?-hajtottam le fejemet .
Pszichológia szak.-motyogta majd nagyot kortyolt italából .
De..-tette le poharát .-én nem engedtem meg ,hogy mással csókolózz .-állt elém.
Na nehogy már tőled kelljen engedélyt kérnem .-álltam fel én is,alig volt arcunk között 10 cm távolság.
De képzeld tőlem kell .-hajolt fülemhez .-Én előbb voltam sínen mint az a kis senki .-nyalt bele az előbb említett testrészembe .
Zayn..kérlek..elég..ne kezd.-leheltem magam elé elhalóan .
Büntetést érdemelsz.-húzta össze csípőinket mire halkan felnyögtem .
Ugyan kérlek !-toltam el magamtól .
Hát nem érted ? Neked barátnőd van aki történetesen a jegyesed ráadásul rád  is van tetoválva .
Nem is ismerjük egymást ...én elhittem ,hogy igen lehet valami köztünk de most minek áltassuk magunkat ?!
Inkább ne keressük többet egymást Zayn kérlek.-nyomtam puszit ajakira.-Ne feledd te 21 én 14.
Sietve rohantam ki a házból távol hagyva magamtól az összezavarodott Zaynt.
Leültem a buszmegállóba és elgondolkoztam a mai napomon ..hogy történhet meg ennyi minden egy nap alatt?
Alig kellett várnom már jött is busz ,felszálltam rá és beültem egy egyszemélyes ülésbe,fejemet az uvegnek döntöttem és csak néztem ki a nagyvilágba.
Végállomás.-halottam meg a halk ,recsegő hangot .
Hatalmasat sóhajtva álltam fel és az öreg néniket magam elé engedve utolsóként hagytam el a buszt.
Megjöttem !-kiáltottam el magam belépve a házba.
Hello Liam.-adott puszit arcomra Elisa(anya).
Anya.Hol van apa(Ben) ?-viszonoztam előbbi gesztusát .
Fent van a szobádba beszélget az egyik kis barátoddal .-mosolygott Anya sejtelmesen .
He?-kérdeztem fintorogva .Nem értettem ,milyen haverom jött volna ide úgyhogy nem szól ?
Menj fel .-lökdösött finoman a lépcső felé .
Hé Apa .Miről beszél any....-nyitottam be a szobámba ahol megláttam az ágyon ülő apát és Harryt.-a.
Én most magatokra is hagylak titeket.-slisszolt ki mellettem apa de előtte még egy puszit nyomott arcomra.
Mit keresel itt Harry ?-tettem le az asztalomra táskám és helyet foglaltam székemben.
Mondtam ,hogy még nincs vége .-dőlt hátra ágyamon .
De vége van .Csak menj és szedj fel valakit helyettem nehéz napom volt többek között miattad is ne nehezítsd meg jobban.-álltam be lábai közé ,hogy fel tudjam húzni .
Nekem te kellesz .-rántott magára mire én kieresztettem egy kisebb sikolyt.
Harry.-suttogtam szemébe nézve ami tényleg a szeretetről árulkodott.
Igen?-simította tenyerét arcomra .
Csókolj meg .-Hadd felejtsek.-tettem hozzá magamban.
Kérésed számomra parancs szerelemem.-kebelezte be ajkaimat.....

4 megjegyzés:

  1. Jesus, imádom! *-* De. Ne. Szedd. Szét. Ziamet! Ez parancs! (Ne vedd komolyan, hülye vagyok! ;)) De imádom, nagyon! :3
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm ,hogy feliratkoztál és még kommenteltél is .
      Örülök ,hogy tetszik a blog .:3

      Törlés
  2. Te meg akarsz ölni? Te meg akarsz ölni! Mi az,hogy nem lett valami jó,és hogy itt hagyod abba? Harry....nyuszifül,húzz onnan,de gyorsan! Toldd a segged Louis mellé,és szálljál le Liam-ről!
    Te meg Liam...ne add fel! Ha Zayn kockáztat,akkor te is merj! ;)
    Siess a kövivel! :*
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megölni téged ? Soha .:D
      Hát igen Liam nagyon kis félős majd egyszer csak kinyílik a szája .
      Már kint van ! :)

      Törlés