A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 24., kedd

IX.

Sziasztok kedveseim !
Íme a 9.rész a Let me be!-ből .
Remélem tetszeni fog majd annyit elárulok ,hogy benne lesz Zayn is .
Kommentelni lehet nagyon várom a véleményeket főleg Cool Girls és Nikol D.-nek !
Sajnálom ,hogy ilyen rövid lett de most ennyire futotta .
Omg el tudjátok hinni ,hogy már 6 vagyunk ???!!!!!Csodálatosak vagytok !Köszönök mindent !
Jó olvasást ! <3
♂ Liam Payne ♂

Amikor az embernek szülinapja van  nos nem úgy éli meg mint az átlag napokat .
Ma eszembe jutott ,hogy 247 napja láttam meg először Zayn-t és fél éve nem láttam és nem is hallottam róla semmit .
Gondolom Perrievel nagy boldogságban tengetik mindennapjaikat ki tudja azóta lehet megházasodtak és már terhes Pezz .
Hirtelen keserű lett a száj ízem a tenyereim is izzadni kezdek és éreztem ,hogy belülről fűt az ideg .
A kilencedik osztályt sikeresen elvégeztem semmiből nem buktam meg így akadálytalanul mehetek tizedikbe.
Eddig a nyár során semmit sem csináltam egész nap itthon feküdtem néha-néha elmentem sétálni a haverokkal vagy esetleg Harry jött át .
 Aztán rádöbbentem ,hogy augusztus 29. van 4 nap és újra itt a suli ezt a maradék időt még ki kell használni.
Éppen Lout akartam hívni amikor megcsörrent a telefonom ezért gyorsan átszaladtam megnézni milyen üzenetem jött .
 Ma legyél a Hale Street 56. alatt egyedül 6-kor ! - olvastam hangosan az ismeretlen féladótól jött üzenetem.
Nem mondom ,hogy nem szartam be mert igen (nem szó szerint)de hajtott a kíváncsiság így hát elhatároztam ,hogy elmegyek.
Ezek után felhívtam Lou-t és Niall-t ,hogy nincs-e kedvük szórakozni egyet mind a ketten belementek a találkába .
A parkba mentünk ahol mindenféle óvodás játékot kipróbáltunk igen érett 15-16 éves létunkre de hát lényegében még gyerekek vagyunk nem ?!
5 órakor elköszöntem tőlük és elindultam  a Hale Street felé ami kicsivel több mint egy órára volt innen gyalog.
Zakatoló szívvel álltam meg pontosan az 56. számhát alatt ami egy sikátor mellett volt.
Folyamatosan korul tekintgettem de nem jött egy árva lélek sem erre mikor már visszaakartam fordulni ,hoyg haza menjek valaki berántott a sikátorba .
Sikítani nem tudtam mivel az illető keze a számon tartózkodott .
Shh Liam csak én vagyok.-halottam meg Zayn hangját előlem .
Ekkor kinyitottam a szemem amit eddig bezártam a félelem miatt és megláttam Zayn gyönyörű barna szemeit.
Zayn?Te mit keresel itt ?-mormogtam tenyerébe amit még mindig nem vett le számról én pedig nem is tudtam volna levenni magamról mivel le voltam bénulva a sokktól .
Boldog szülinapot szeretem volna kívánni neked .-kémlelte a földet .
Köszönöm .-vörösödtem el és imádkoztam istenhez ,hogy ne most emelje fel a fejét .
Édes vagy mikor elpirulsz .-nevetett fel halkan .
Hééé..-bokszoltam bele vállába játékosan .
Mért nem kerestél ?-komolyodott el és nézett szemembe hirtelen .
Éé-éé-én csak n-nem tudtad ,hogy mi legyen .-tördeltem ujjaimat zavaromban .
Nem hiányoztam ?-kérdezte .
Nem hiányzott az ,hogy megcsókoljalak ,hogy simogassalak ,hogy a hajadba túrjak ,hogy bevalljam még százszor ,hogy szeretlek ? -nézett kérdőn szemeimbe miközben kezeinket összefűzte .
Össze szedve magamat kimondtam a legaljasabb szót a világon : nem !
Láttam Zaynen ,hogy nem hiszi el és ezt tettekkel is bizonyította hiszen megcsókolt újra a hat hónap után .
Mámorító és részegítő érzés volt őt újra csókolni de tudtam ,hogy ez helytelen mégsem tettem ellene semmit .
Végre újra éltem egy kicsit feltöltődtem azzal az energiával amit csak ő tud nekem adni .
Bármit mondasz én akkor is szeretlek !-suttogta majd nemes egyszerűséggel távozott .


♂Zayn Malik ♂

Miután otthagytam Liamet felhívtam a főnökömet ,hogy elmondjam neki minden a terv szerint alakult és a játék kezdetét vette .











4 megjegyzés:

  1. MIVAN?!?!?!?!?!? Milyen játék?!?!
    Zaynie, ne csinálj hülyeséget, mert megagyallak!!
    Rettentő kíváncsivá tettél az utolsó mondattal! Kérlek, ne kínozz és hozd mihamarabb a kövit!!!
    Amúgy meg imádom!! *-* :33
    Xoxo Nikol D. :))
    U.i.: MILYEN JÁTÉK?!?!?!?! O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek ígérem !
      Milyen játék ?Az titok még titok .:3

      Törlés
  2. MIVAN?!?!?!?!?!? Milyen játék?!?! -igen Nikol,ettől én is hülyét kapok...
    Olyan aranyos vagy! :3 A kominkra vársz? Megeszlek komolyan!
    A rész pedig isteni,kíváncsi vagyok rá,mit hozol ki ebből!
    Siess!
    Puszi!
    CoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ha megeszel akkor ki hozz neked részt ? :D
      Sietek !

      Törlés