A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 1., vasárnap

IV.

Sziasztok !
Nos megnyitott hivatalosan is a blog .
Eddig ugye fontos események miatt jöttek a részek,mostantól rendszeresen fognak.
Szóval a blogot most elindítom lehetőleg fényes útján .
Pillanatnyi állásunk : 1 102 oldalmegjelenítés , 2 rendszeres olvasó ,15 megjegyzés (enyémmel együtt),1 díj.
Remélem tetszeni fog a rész (rövid lett és béna)és várjátok a folytatást .
Jó olvasást ,sok-sok kitartást ehhez a fránya iskolához !
Boldogat Harry ! <3

♂ Liam Payne ♂

Lassan két hete nem láttam Zaynt egyre elviselhetetlenebb ,hogy nem érezhetem a jelenlétét a közelemben .
Reggel 6:10-kor keltem ami egyenlő volt a nyűglődés kezdetével .
A suliban már Niall várt rám elfoglalva egyből két helyett egyet neki ,egyet nekem .
Ma lesz 3 .semmittevő óránk ..a többiek azt mondták ,hogy a tesi teremben fogunk felelsz vagy merszezni.-suttogta halkan fülembe ügyelve arra ,hogy a tanár nehogy meglásson minket .
Blee ez már mikor lejárt .-fintorogtam miközben az idő közben felkerült anyagot másoltam a tábláról.
Nem baj attól még vicces.-röhögött fel szőke haverom majd befogta .
Elkezdődtek a lyukas órák aminek érdekes módon mindenki felettébb őrült .
Liam játszol ? -kérdezte Harry az egyik osztálytársam és egyben ennek a játéknak kitalálója .
Egy kicsit .-ültem le Becca és Niall közé .
Kicsit lelkesebben .-bökött meg könyökével a mellettem ülő lány mire én csak egy mosolyt erőltettem magamra .
Egyáltalán nem figyeltem a játékra egész végig Zaynen gondolkoztam .
Mi lehet vele ?Mért nem keres karácsony óta ? Okkal történtek a dolgok köztünk ? Mért gondolkozok rajta ha ő le se szar ?
Hé Li ! Te jössz .-lengette meg előttem kezét Niall .
Bocsánat .Mit kell tennem ? -kérdeztem félve hiszen ismerem az osztálytársaimat .
Csókold meg Harryt igazából .-csavargatta haját Leila miközben a feladatot mondta .
Te felizgulsz erre vagy mi ?-kérdeztem homlok ráncolva .
Csak csináld vagy Harry van valami ellenvetésed ? -fordult a göndör felé .
Nekem aztán nincs .-mosolygott rám kihívóan .
Hajrá ! Csókot ! -csattogtatta rágóját Leila mint egy igazi khm kurva .
Leila állj le ! Ha nem akarja és inkább zálogot add akkor hadd tegye azt amit jónak lát .-csitította le barátnőjét Becca .
Na Liam mit választasz ? -lökte arrébb Niallt Harry miközben mellém telepedett .
Zálog.-mondtam fojtott hangon és odaadtam a karkötőmet zálogként .
Béna.-suttogta maga elé Leila .
Ez így ment végig mindenkin mint egy vírus ,mindenki belement rajtam kívül .
Gyerekek mehetek .-integetett mosolyogva Mr.Hemmings.
Niall megvársz kint ? Elmegyek a mosdóba.-kérdeztem ír barátomtól mire ő csak felmutatta hüvelykujját .
Bementem iskolánk ténylegesen higiénikus mosdójába majd könnyebbítettem magamon .
Éppen kezet mostam amikor hirtelen a fallal találkozott a hátam .
Mit akarsz ...Harry ?-próbáltam magam kihúzni fogásából magam de nem ment túl erősen feszítette fejem fölé kezeimet.
A csókot amivel tartozol .-döntötte össze homlokunkat mire én nagyot szívtam a levegőből .
Te hülye vagy .-röhögtem fel idegességemben .
Szerintem nem .-nyomta ajkait enyéim ellen és én elkövettem életem talán legnagyobb hibáját ..viszonoztam.
Csókja mámoros volt de nem volt jobb Zaynénél erőszakosan szenvedélyes volt .
Hmm..-váltam el tőle levegő hiány miatt de őt ez nem érdekelte újabb csókba invitált .
Mi a szar van már Liam ?-lépett be Niall mellette Louissal .
Szállj le róla Sytles vagy nem lesz jó vége .-húzta le rólam Harryt Lou .
Még nem fejeztük be .-mutatott rám majd elviharzott .
Mi volt ez ?-kérdezték egyszerre a fiuk .
Nem tudom .-vakargattam tarkómat idegesen .
Rendbe szedtem csapzott hajamat és félretolt ingemet és megindultam kifele nyomomban a fiukkal .
Mikor kiértem az ajtón azt se tudtam ,hogy mit csináljak köpjek vagy nyeljek ?
Ott állt Zayn és Perrie kézen fogva rám mosolyogva és intve maguk felé .
Mit akarnak itt ?-suttogtam magam elé hitetlenkedve .

2 megjegyzés:

  1. :o Azonnal folytasd,mert nem tudom mit csinálok! Még hogy béna? Ez eszméletlen! Csak Harry ne kavarjon be,elég Perrie!
    Harry,te állat! Menj a francba! Ne csókolgasd Liam-et,csókold Louis-t! Tényleg,Louis nem akar féltékeny lenni,hogy Liam-et lesmárolta? Nagy lenne! :D
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm .
      Örülök,hogy tetszett ..lesznek itt még kavarodások .
      Bármi megtörténhet még már kint is van a kövi rész .:)

      Törlés