A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. január 12., hétfő

III.

Sziasztok !
Itt vagyok a következő résszel ami Zayn szülinapja miatt jött .
Rövidebb lett az előzőeknél de ne várjatok tőlem hosszabbakat pls.:D
Remélem tetszik majd,jó olvasást !


♂ Liam Payne ♂

Úgy hozott fel Zayn a lépcsőn mintha pille könnyű lennék amin nem csodálkoztam hiszen basszus azért rendesen látszanak a bicepszei  .
Azon viszont nagyon meglepődtem ,hogy így kiprovokáltam Zaynt magamnak .
Sosem gondoltam volna ezt magamról de hiszen a 'szerelem' mindenkiből kihozza az eddigi elrejtett énjét.
Mondjuk a szerelem szó azért ide meg erős túlzás de az tény ,hogy a részemről nem közömbös Zayn .
Ez rémisztő én vonzódok egy tőlem idősebb FÉRFIHEZ..ezt senki sem tudhatja meg .!
Liam !-Zayn morcos hangja ébresztett fel ábrándozásomból .
Hm?-ráztam meg kicsit fejemet elűzve gondolataimat.
Elbambultál valami baj van ?-ült sarkára térdeim között .
Nem.-vágtam rá egyből ami lehet furcsának tűnt de tényleg nem volt semmi bajom .
Akkor ne mond el ..-kelt fel az ágyról .-Jó éjt !-oltotta le a lámpát majd kiviharzott a szobából .
Ezt nem hiszem el..-csaptam kezeimmel a meglepően puha ágyra .
Hosszas gondolkodás után fogtam magam levetkőztem bokszere és egy pólót is találtam magamnak ami minden bizonnyal Zayné volt.
Hangosan kifújtam a levegőt majd lassan megközelítettem az ajtót .
Óvatosan nyitottam ki azt és kinéztem .Tiszta a levegő állapítottam meg magamban.
Hangosan szuszogva mentem végig az ismeretlen folyóson majd lefordultam a lépcsőn és annak az aljáról egyenesen a konyhába mentem .
Zayn!-kiáltottam fel amikor megláttam a sötét konyhába gubbasztva .-Mi a bajod ember ?
Semmi csak gondolkoztam .-húzta keserű mosolyra száját .
Min gondolkoztál ha szabad kérdeznem ?!-húztam fel a székből majd elvezettem a nappaliba ahol leültettem a szőnyegre én pedig elé telepedtem .
Rajtad.-nézett egyenesen a szemembe .
Rajtam ?-kérdeztem vissza félve .
Igen.Azon ,hogy mi tudod annyira megfogni benned ,hogy olyan őrültséget műveljek..nos tudod amit csináltunk.-nyelt nagyot.
Igen tudom .De megtörtént és kész .-vontam vállat .
Nem Liam ez nem így megy .-fogta meg államat .-Bele gondoltál abba ,hogy mi lett volna ha nem bambulsz el és zökkentesz ki engem abból az extázisból amibe benne voltam a csók miatt ?!Mi lett volna ha lefekszünk?
Nem gondolkodtam el ezen .Nem lett volna érdemes hiszen tudom,hogy neked én csak egy aznapi kellék lettem volna.-mondtam már-már sírva .
Ilyet ne merj mondai még egyszer.Hát nem érted ,hogy én sem tudom mi van velem ?Kívánlak és hidd el már vagy 3x elmentél volna ha nem zökkentesz ki .-fogta kezei közé arcomat .
Elhiszem de inkább most ne firtassuk tovább ezt az ügyet .-néztem félre.
Rendben van.Menjünk aludni .-mondta de még nem engedett el .-Vagyis megyünk amint elkövettem a második őrültségemet .-nyomta ajkait enyéimre.
Szenvedélyes,lassú majd vad és gyors tempót diktált Zayn .
Gyere.-suttogta ajkaim közé.
Felmentünk az emeletre majd bementünk Zayn és Perrie közös szobájába ahol nyugovóra tértünk egymás karjaiban .
Másnap reggel egy cuppanós reggeli puszira keltem ami Zayntől származott így hát nagy mosollyal az arcomon keltem fel .
Egymást váltottuk fel a fürdőszobánál majd az öltözőszekrénynél is .
Li lemegyek csinálok teát .-mondta Zayn majd már látó és halótávolságon kívül volt .
Nemsokkal később már ott álltam mellette kezemben a meleg ,gőzölgő teás bögrével .
Hello fiuk !-hallottuk meg Perrie hangját majd pár pillanat múlva már őt is .
Perrie.-tártam szélere a karom .
Szívem .-bólintott Zayn majd puszit nyomott felesége homlokára .
Na milyen volt ?Nem volt semmi veszekedés se nem tudom mi ?-jártatta szemét köztünk mosolyogva .
Nem.Liam és én nagyon jól elvoltunk .-nézett jelentőség teljesen a szemembe Zayn .
Annak örülök és most ha nem baj elmegyek fürdeni mindjárt itt vagyok.-szaladt fel az emeletre.
Én is örülök.-bujt hozzám Zayn hátulról .....
---------------------------------------------------




HAPPY BIRTHDAY ZAYN!!♥♥♥♥☺


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése