A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2014. december 26., péntek

II.

Sziasztok !
Itt az utólagos karácsonyi ajándék ..végre visszatértem .:)
Remélem tetszeni fog és nem bánjátok ,hogy már most bele vágok és nem húzom halasztom a történéseket .
A másik két blogomba is megérkezett utólag a Jézuska ! :) 
Jó olvasást!


♂ Liam Payne ♂

Miután Zayn beültetett az autójába elindultunk hozzájuk .
Egész úton meg se mertem nyikkanni nem féltem csak egyszerűen zavarban voltam .
Hirtelen jött nekem ez a kedvesség a mostani emberek egyáltalán nem kedvesek a másikkal legyen az gyerek vagy felnőtt .
Gondolkozásomból a fék éles hangja szakított ki mire ijedten kaptam az ajtóhoz és néztem egyből Zaynre .
Semmi baj nincs nyugi csak csúszik az út .-simította hatalmas tenyerét a combomra majd megszorította azt .
O-oké .-nyökögtem a hirtelen jött kellemes érzéstől amit az érintése okozott .
Ez félelmetes ...sohasem gondoltam volna ,hogy jól fog esni egy férfi érintése .
Inkább a mellettünk sebesen elhaladó házakat kezdtem el vizslatni gondolataim elterelése érdekében .
Sikertelenül mindig visszatértem akaratlanul is Zayn jóleső érintéséhez és kellemesen csengő hangjához amitől megborzongok ahányszor csak kinyitja a száját . 
Nem Liam ez nem normális ..még csak 14 éves vagy és már ilyeneken gondolkozol ráadásul egy férfiról fantáziálsz szólalt meg az a kis belső hang .
Hahó Liam .-lengette meg előttem a kezét Zayn .
Itt vagyok .-ráztam meg a fejemet és láss csodát a gondolataim eltűntek .
Gyere ,megérkeztünk .-eresztett meg egy halvány mosolyt.
Az előszobában Zayn segített levenni a kabátomat majd felakasztotta a sajátja mellé ,a cipőinket is egymás mellé raktuk ami plusz egy szívdobannással felért .
Liam !-szólalt meg a vészjelző a fejemben .
Oops megint elkalandoztam .
Perrie megjöttem és hoztam valakit .-beszélt kicsit hangosabban Zayn .
Kicsodát ?-jött a nappaliba ahova időközben áttelepedtünk egy sötét szőke hajú lány .
Szia Perrie Louise Edwards vagyok.-ölelt meg .
Öhm Liam James Payne .-öleltem vissza,jól esett az ölelése .
Bocsi ,hogy ilyen közvetlen vagyok szólj ha gond .-ült le a kanapéra mivel én az egyik fotelban ültem .
Nem baj rég nem láttam ilyen közvetlen ,kedves embereket .-mosolyogtam rá .
És ti ismeritek egymást vagy mi ? Bocsánat nem tudom most mit mondjak .-nevette el magát .
Nos hát az egész ott kezdődött ....-meséltem el neki az életemet és a Zaynnel való találkánkat .
Mindent értek .Ha nem haragszotok most megyek megterítek .-állt fel majd el is tűnt látóköreinkből.
Már most kedvel téged nagy barátok lesztek .-állt fel Zayn majd a piás szekrényhez sétált .
Szoktál inni ?-kérdezte hátal állva .-Már nem azért csak eléggé előrehaladott a világ és gondoltam ha Ben engedi neked akkor én sem fogom megtiltani.Hiszen én is ittam már ennyi idősen.-röhögte el magát .
A nevetése ragályos volt így hát sírásig röhögtettük egymást .
Mi ez a nagy röhögés ?-jött vissza Perrie köténnyel a csípőjén .
Liam azon röhög ahogy én röhögök én meg azon ahogy ő .-csillapodott le Zayn.
Hát látom jól elvagytok .-szállt be ő is .-De gyertek enni .
A vacsora isteni volt Perrie kész szakácsnő szerencséje van Zaynnek vele .
Köszönöm szépen a vacsorát .-dőltem hátra a székben .-Isteni volt .-szopogattam le ujjaimról a rákerült fűszereket .
Perrie mosolyogva kémlelte cselekedettem ezzel tisztázva magában ,hogy tényleg igazat mondok .
Zayn kicsit gyorsabban kezdte el venni a levegőt és mintha a szeme is kicsit sötétebb lett volna .
Ránéztem az órámra és meglepődve vettem tudomásul ,hogy már este fél 10 van .
Nekem menne kéne már ,nem akarok tovább zavarni .-kezdtem el feltápászkodni .
Ácsi..-állított meg Perrie .-Eddig sem zavartál ,ma már nem mész sehova itt alszol majd holnap ha felkeltél és megreggeliztünk utána Zayn hazavisz .
Rendben .Köszönöm.-néztem rá hálásan .
Na akkor megyek mosogatni .-állt fel Perrie majd összegyűjtötte a mosogatni valót .
Ne segítsek ?-álltam mellé .
Nem kell inkább beszélgessetek Zaynnel .-nyomott puszit arcomra .
Gyere menjünk a nappaliba .-biccentett Zayn.
Szóval ott tartottunk ,hogy szoktál-e inni .-töltött magának egy kis whiskyt majd rakott bele jeget is .
Szoktunk igen és Ben ..ő nem tud róla .-hajtottam le fejemet .
Héé nyugi mi is ezt csináltuk anno .-ült le mellém a kanapéra .
Gondoltam ..csak kérlek ne mond el neki .-néztem rá könyörgően .
Ezek szerint tartani akarod majd a kapcsolatot ?-nézett örömmel itatott szemeivel .
Igen ez csak természetes azután,hogy nálatok karácsonyozhatok .-adtam puszit arcára .
Na kérsz egy pohár rosét ?-köszörülte meg torkát .
Ha adsz akkor igen .-nyaltam meg kiszáradt ajkaimat .
Máris.-vett elő egy poharat majd már a kezemben is volt háromnegyedig töltve halvány rózsaszínű roséval .
Köszönöm .-ittam bele .-Hmm ez nagyon finom .
Öhmm fiúk nagyon sajnálom de haza kell mennem anyáék most telefonáltak ,hogy Eli nemsokára szülni fog .-hadarta el Perrie .
Ki az az Eli ?-kérdeztem félénken .
A kutyám .És ha megbocsátotok indulnom kéne nem haragszotok ugye ? Csak holnap reggel jövök vissza.-biggyesztette le ajkait .
Persze menjél csak .Boldog karácsonyt édes!-ment oda hozzá Zayn majd egy puszit nyomot felesége arcára.
Legyetek jók ,holnap találkozunk .-dobott puszit nekem is .
Szia .-köszöntem el .
Miután Perrie elment Zayn és én is kicsit felszabadultabbak lettünk .
Valószínű az egyedül léttől és az italokban található alkohol miatt .
És mond csak Liam csókolóztál már ? -ölelte át vállamat Zayn .
Nem még barátnőm sem volt .-hajtottam le a fejemet szégyenkezve .
Héé ne szégyelld .-suttogta fülembe .
De annyira gáz már mindenki csókolózott csak én nem .-mondtam sírás fojtott hangon .
M-megengeded ,hogy megmutassam milyen az igazi csók ? -hangsúlyozta ki az igazit .
Zayn ezt te sem gondoltad komolyan .Túl sokat ittál ezért mondod ezt biztosan Perrienek képzelsz.-mondtam csalódottan .
Nem három kisadag whiskyt ittam az nem üt fejbe .-csókolt nyakamba mire egy szusszanás szökött ki ajkaim között .
Zayn..-nyöszörögtem .
Csak enged meg ..nem fogsz csalódni ígérem ha rossz abba hagyom .-húzta végig orrát arcélemen .
O-oké..-engedtem ki egy sóhajt .
Zayn az ölébe ültetett majd közel húzott arcához meleg lehelete ami nyitott ajkai közül távozott a számnak csapódott amitől libabőrös lettem .
Mélyen a szemembe nézett majd megnyalta ajkait amitől a nyelve kis része az én számhoz ért közelgésünk miatt .
A szám bizseregni kezdett a testem felhevült a szívem vad ütemet diktált de én csak vártam .
Lehunyta szemeit mire én is ezt tettem majd megéreztem forró,nedves ajkait sajátjaimon .
Beszívta alsó ajkamat amitől kezeim vállaihoz kaptak lassan taszított el magától mire ijedten nyitottan ki szemeimet .
Most jön a java .-suttogta majd ismét ajkaimra nyomta sajátjait .
Lassan kezdte el mozgatni őket ,hogy feltudjam venni ritmusát  amint ez sikerült kicsit gyorsított rajta.
Nyelvével óvatosan befurakodott az zárt ajkaim közti résen amitől és szétnyitottam őket és beengedtem a nyelvét szájüregembe .
Nyelveink úgy csavarodtak egymással mint két harcoló kígyó harcoltunk egymással a dominanciáért .
Amit egyikőnk sem nyert meg és ez így volt rendjén .
A hirtelen jött érzések miatt testem önálló életre kelt és ringatózni kezdett mire Zayn ajkaim közé nyögött .
Liam ha így folytatod esküszöm az égre magamévá teszlek...-lehelte .
Tedd meg ,tegyél magadévá Zayn.-nyöszörögtem elhaló hangon majd már csak annyit észleltem ,hogy Zayn az ölébe kap majd megindult felfelé a lépcsőn..











4 megjegyzés: