A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2014. december 8., hétfő

I.

Sziasztok !
Itt lenne az első rész tudom azt mondtam ,hogy februárban nyit a blog de nem bírtam ki ,hogy ne írjak .
Vegyétek ezt egy utólagos mikulás napi ajándéknak .:)
Nem tudom milyen lett döntsétek el ezt ti .


♂ Liam Payne ♂

Ugyanolyan elcseszett nap a mai is mint az év többi 364 napja .
Sehol egy normális ember mindenki agyontapossa egymást a boltokban mert úristenkarácsonyvanésmégnemvettemsemmit .
Mióta a szüleim eltávoztak az élők sorából az életem kész káosz .
14 évesen NEM tudsz egyedül megállni a lábadon .
Hogy mért nem ? Nincs annyi élet tapasztalatod ,nem tudsz bánni a pénzzel ráadásul azt se tudod ,hogy mik azok a sárga kis lapok amit minden hónapban kaptok .
Mert a szüleink nem mutatják meg hogy küzdenek azért ,hogy fel tudják adni .
Te észre sem veszed ha lelkileg egy roncsok mert csak te vagy számukra a fontos a többi mellékes .
Nekik annyi a lényeg ,hogy tudj enni,inni , meleg házban legyél ,legyenek ruháid ,tudj iskolába járni és légy boldog .
Gazdagok voltak így nekünk sosem volt gondunk a csekkekkel de nem ez a lényeg .
Mivel állandóan utaztak nem tudtak sokat foglalkozni velem ezért felvettek mellém egy dadát Ben-t.
Aki 2 éves korom óta mellettem van apámként tekintek rá .
Van egy felesége aki a házvezetőnőnk Elisa ő rá anyámként tekintek .
Ja nem is meséltem a két legjobb barátomról Louisról és Niallról .
Szóval mondjuk kezdjük Louval : 15 éves ,tizedikes ,hülyülős ,nevetős ,meleg .
Ni : 14 éves , osztálytársam ,bunkó de velünk kedves ,szókimondó ,hetero .
Én : 14 éves , kilencedikes ,kicsit flegma vagyok ,szeretek hülyéskedni ,szívatni másokat .
Egyenlőre szerintem ennyi elég belőlünk .
Most elmesélem azt a napot amikor találkoztam vele .:
Iszonyatosan hideg volt egyedül ültem bent a lakásban Bennék elmentek majd csak holnap jönnek vissza .
Mondták ,hogy hívjam át Louékat de nem akartam őket elhívni a szüleiktől karácsony estéjén .
Nagyon untam magamat a tv-be se ment semmi jó ezért fogtam magam és elindultam sétálni hiszen még csak délután 4 óra volt .
Tudni kell a városunkról ,hogy minden ünnepre nagyon rákészül most sem volt másképp .
Épp egy butik előtt haladtam amikor egy puffanásra lettem figyelmes mellettem .
Ssszzzz..-térdelt fel az illető .
Bocsi.-segítettem fel .
Nem a te hibád én voltam béna elcsúsztam a jégen .-túrt bele kesztyűs kezével holló fekete hajába .
Amúgy Liam Payne vagyok.-nyújtottam jobbomat.
Zayn.Zayn Malik.-rázta meg .-Már nem azért de mit keresel itt egyedül karácsony estéjén ?
Ezt én is kérdezhetném tőled de valamilyen oknál fogva azt érzem ,hogy bízhatok benned ezért elmondom.-tördeltem átfagyott ujjaimat majd elmeséltem neki az életemet .
Ez durva .Én -én bocsi de nem tudom magamat kifejezni most .Leblokkolódtam .14 évesen már ennyi mindenen keresztül menni hát kell hozzá lelki erő .-simította vállamra tenyerét .
Te sem lehetsz sokkal több ha már itt tartunk .-nevettem fel erőltetetten .
21 vagyok .-mosolygott .
Akkor is csak 7 év van köztünk az nem sok .
Végül is nem amúgy kivel töltöd a karácsonyt ?-kérdezte váratlanul .
Senkivel .-rántottam vállat mire elkomorodott sokáig vacillált mire megszólalt újra . 
Lehet ,hogy hülyén fog hangzani így ,hogy nem is ismerjük egymást meg minden de nem jössz el hozzám és a feleségemhez karácsonyozni ?-vakargatta tarkóját .
Nem szeretnék zavarni .-húztam el számat .
Nem fogsz .Na gyere menjünk Pezz már biztos vár .-fonta körbe csuklómat hatalmas tenyerével majd húzni kezdett egy fekete autó felé .
Kommentelni lehet ! :D



2 megjegyzés: